OKRĘGOWA IZBA LEKARSKA W GDAŃSKU
ZAPRASZA NA
XVI OGÓLNOPOLSKIE REGATY ŻEGLARSKIE LEKARZY W KLASIE PUCK
1. TERMIN I MIEJSCE REGAT:
30 maja - 1 czerwca 2025 r. (sobota, niedziela) – Zatoka Pucka
2. ORGANIZATOR:
OKRĘGOWA IZBA LEKARSKA W GDAŃSKU Komisja Sportu i Rekreacji,
Komisja Sportu Naczelnej Rady Lekarskiej
3. WSPÓŁORGANIZATOR:
Harcerski Ośrodek Morski
4. BIURO REGAT:
Harcerski Ośrodek Morski 84-100 Puck, ul. Żeglarzy 1
Tel. (58) 673 21 50, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informacji udziela:
Marcin Szczęśniak tel. 603 696 160 – organizator regat OIL Gdańsk
Sławomir Dębicki 501 674 698 (58) 673 21 50 sprawy techniczne – Komendant HOM
5. ZGŁOSZENIA DO REGAT:
od 3 lutego do 15 kwietnia 2025 r. Okręgowa Izba Lekarska w Gdańsku (wyłącznie mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. )
druk zgłoszenia do regat do pobrania ze strony www.oilgdansk.pl zakładka „Po pracy –Wydarzenia Kulturalne i Sportowe” należy wypełnić, zeskanować i wraz ze zeskanowanym potwierdzeniem wpłaty wpisowego na konto HOM przesłać na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ilość miejsc jest ograniczona ( 30 załóg ), decyduje kolejność zgłoszeń.
Za kompletne zgłoszenie uznajemy wypełniony druk zgłoszenia na regaty wraz z opłaconym wpisowym i dołączonym do zgłoszenia potwierdzeniem wpłaty!!!
6. WYMAGANIA OD UCZESTNIKÓW:
- liczba członków załogi – 3 lub 4 osoby. ( w tym minimum 2 lekarzy )
- prowadzący jednostkę minimum w stopniu żeglarza jachtowego. ( musi być lekarzem )
- znajomość przepisów PZŻ, przepisów Regatowych, przestrzeganie instrukcji żeglugi, umiejętność pływania.
7. SPOSÓB PROWADZENIE REGAT:
Przewiduje się rozegranie 5 wyścigów w sobotę 31.05.2025r.
4 wyścigi w niedzielę 1.06.2025r.
Szczegóły poda Sędzia Główny w instrukcji żeglugi i komunikacie sędziowskim.
Regaty zostaną uznane za ważne przy rozegraniu min. 2 wyścigów.
8. PROGRAM REGAT
30.05.2025r. piątek przyjazd uczestników regat , zakwaterowanie, nocleg w HOM Puck
31.05.2025r. sobota
8.00-9.00 śniadanie
9.00-10.00 zgłaszanie się załóg do regat, losowanie łodzi, przygotowywanie łodzi do regat (kapitanat portu HOM)
10.00 otwarcie regat, odprawa sterników
10.30-15.00 regaty- pierwsza tura regat
15.00-16.00 obiad
19.30-23.00 biesiada przy grillu i koncert szantowy (namiot w HOM)
1.06.2025r. niedziela
8.00-09.00 śniadanie
10.00-13.30 regaty- druga tura regat
13.30-14.00 zdawanie sprzętu
14.00-15.00 obiad
15.00 zakończenie regat, ogłoszenie wyników, wręczenie nagród.
9. INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Wpisowe do regat 350 zł/osoba dorosła i dzieci powyżej 7 roku życia. Dzieci do lat 7 bezpłatnie, osoba towarzysząca nie biorąca udziału w regatach 350 zł
Płatne na konto: Bank PKO SA 11 1240 5400 1111 0010 6457 8713
HOM 84-100 Puck ul. Żeglarzy 1, tytuł wpłaty ( XVI Regaty Lekarzy – pobyt w HOM imię i nazwisko uczestników)
10. W RAMACH WPISOWEGO ORGANIZATOR ZAPEWNIA:
- wyżywienie od śniadania w sobotę 31.05.2025r. do obiadu w niedzielę 1.06.2025r.
- zakwaterowanie od piątku 30.05.2025r. do niedzieli 1.06.2025r. ( w zgłoszeniu proszę podać ile osób i z ilu noclegów będziecie Państwo korzystać – piątek/sobota, sobota/niedziela ) Uwaga !!! Nie rezerwujecie Państwo noclegów w trakcie trwania regat indywidualnie w HOM w Pucku ! Miejsca noclegowe będą przydzielane przez organizatorów na podstawie zgłoszeń do regat. Ewentualny nocleg dla osób towarzyszących możliwy będzie jedynie po zamknięciu listy zgłoszeń do regat i zakwaterowaniu uczestników regat, jeśli zostaną wolne miejsca noclegowe w HOM. Jeśli chcecie przyjechać do Pucka kilka dni wcześniej przed regatami lub zostać dłużej po regatach, można zarezerwować indywidualnie pobyt w HOM. ( kontakt bezpośrednio z HOMem w Pucku )
- ubezpieczenie NW uczestników
- łodzie do regat oraz kamizelki asekuracyjne dla uczestników regat
- nagrody dla uczestników
Informacje o regatach i łodzi PUCK na stronie www.klasapuck.org