- Rejestracja praktyki stacjonarnej (gabinetu)
- wniosek elektroniczny;
- prawo wykonywania zawodu (dotyczy członków innej Izby Lekarskiej);
- skan potwierdzenia wpłaty;
- Rejestracja praktyki wyłącznie w miejscu wezwania (wizyty domowe)
- wniosek elektroniczny;
- prawo wykonywania zawodu (dotyczy członków innej Izby Lekarskiej);
- skan potwierdzenia wpłaty;
- Rejestracja praktyki wyłącznie w przedsiębiorstwie podmiotu leczniczego
- wniosek elektroniczny;
- prawo wykonywania zawodu (dotyczy członków innej Izby Lekarskiej);
- skan potwierdzenia wpłaty;
- Rejestracja praktyki grupowej
- wniosek elektroniczny;
- prawo wykonywania zawodu (dotyczy członków innej Izby Lekarskiej);
- skan umowy spółki (cywilnej, partnerskiej, jawnej);
- skan potwierdzenia wpłaty;
Załączniki dotyczą wszystkich członków spółki.
Praktyka grupowa nie może być wykonywana w podmiocie leczniczym, na podstawie umowy cywilno-prawnej na udzielanie świadczeń zdrowotnych.
- Wniosek o wpis do rejestru dotyczy:
- lekarza, który po raz pierwszy chce zarejestrować praktykę;
- lekarza, który wcześniej prowadził praktykę, wykreślił ją – i ponownie zamierza uruchomić praktykę ;
- lekarza, który chce rozpocząć praktykę na terenie działalności innej Izby;
- Wniosek o wpis zmian w rejestrze dotyczy:
- lekarza, który zamierza dokonać jakiekolwiek zmian w prowadzonej praktyce tj. dodanie: kolejnych adresów, zmiany bądź dodanie dodatkowego rodzaju praktyki, zmiany zakresu wykonywanych świadczeń, zmiany adresu korespondencyjnego, zmiany nazwiska, numeru telefonu , czasowego zawieszenia i odwieszenia praktyki
- Wniosek o wykreślenie praktyki dotyczy:
- lekarza, który całkowicie rezygnuje z prowadzenia praktyki.
W rejestrze RPWDL istnieje opcja dołączenia do składanego wniosku wymaganych załączników. Jeżeli składający wniosek nie ma możliwości skanowania, może w ślad za wysłanym elektronicznie wnioskiem wysłać niezbędne załączniki pocztą, na adres Izby.